۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

اعزام ۳ تیم رده‌های پایه بسکتبال قم به مسابقات کشوری

اعزام ۳ تیم رده‌های پایه بسکتبال قم به مسابقات کشوری

قم- رئیس هیئت بسکتبال استان قم از اعزام شدن سه تیم رده های پایه این هیئت به مسابقات کشوری خبر داد.

مرتضی سخایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ابراز کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی، هیأت بسکتبال قم با سه اعزام تیم‌های رده‌های پایه یکی از شلوغ ترین هفته‌های کاری خود را در پیش رو دارد.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم افزود: روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه اعزام تیم نوجوانان دختر به کرمان جهت انجام بازی‌های دور رفت مرحله دوم رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور را شاهد بودیم.

وی گفت: دختران قمی در دور دوم این مسابقات با تیم‌های سهند اهواز، رشیدی کرمان و خانه بسکتبال شهرکرد هم گروه هستند، این مسابقات تا روز جمعه ۴ آبان ماه ادامه دارد.

سخایی با اشاره به برگزاری دور برگشت لیگ نوجوانان پسر گروه A کشور گفت: تیم نوجوانان ستارگان قم که در گروه A این رقابت‌ها دور رفت را با دو پیروزی و یک شکست به پایان رساند در دور برگشت این رقابت‌ها از روز سه شنبه دوم آبان در اسلامشهر به مصاف حریفان خود می‌رود.

سخایی هم چنین با اشاره به برگزاری دور برگشت لیگ نوجوانان پسر کشور افزود: تیم سامان قم هم به مانند ستارگان دور رفت این مسابقات را با دو پیروزی و یک شکست به پایان رساند و در دور برگشت این مرحله روزهای اول تا چهارم آبان ماه در گرگان بازی‌های خود را برگزار می‌نماید.

کد خبر 6265230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha